måndag 10 augusti 2009

Om Safari

Inte den typen av Safari som när man tittar på djur, utan webläsaren. Webläsare som webläsare tänker kanske du nu, det är väl skit samma. Det finns ett par att välja mellan, en del bra, andra usla. Hur som helst. Den nya versionen av Safari har en alldeles underbar liten finess.
Top Sites. Det är en sida som visar en massa sidor som jag besöker ofta, jag kan redigera sidan (lägga till och ta bort samt möblera om), och så, det bästa av allt. Om en sida har uppdaterats sedan jag senast besökte den så visar Safari det genom att blåmarkera och lägga till en stjärna i hörnet på miniatyren av den sidan. En liten bild för att förtydliga denna förklaring finns nedan. Nu slipper jag hålla reda på vilka bloggar jag ska in och läsa, det gör burken åt mig. I like!



Inga kommentarer: