onsdag 5 augusti 2009

Om hängbröst

Hemma hos oss sover vi nakna och kutar runt nakna här hemma på morgnar och kvällar. Inget konstigt, vi är ju trots allt gifta och oftast har vi persiennerna nedrullade. Imorse skulle min kära make överlämna ett plastkort till mig, och det gjorde han genom att klämma det under mitt ena bröst. Jag gjorde klart för honom att det enda som saknades på honom var hornen och svansen, för att han är en fullblodsjävul. Varför det, frågade han, jag tycker ju om dem... För att du påpekar det - dah!

Annars är hängbrösttestet om man kan klämma en penna under tutten och få den att stanna. När man har testat med det så är det bara att fortsätta med större grejer. En bok, en slev, brödrosten!?

1 kommentar:

Robert sa...

Till er som inte har sett dem - de är fina. På riktigt. I love 'em. Sen om de hänger eller inte spelar väl ingen roll?