Microsoft
Just nu håller jag på att drabbas av en sjukdom som är värre än svininfluensan. Jag håller på att få röda prickar på hela kroppen, mitt hår faller av och jag har verbala störningar i form av svordomar, gaaaah och andra fula ord som man inte bör uttala på sin arbetsplats.
Anledningen till detta?
Jag har fått inloggningsuppgifter till datorera på jobbet, och en jobb-mail-adress. På jobbet kör vi Windows XP, och Outlook. Jag har sedan 14.00 idag fått fler felmeddelanden än vad jag får på ett år på min dator hemma.
När jag postade en kommentar till en artikel på nätet, jobbrelaterad givetvis, så fick jag upp en ruta som frågade om jag verkligen ville skicka texten, för om man postar något på internet så kan andra se det. Det tro väl fan, är det inte det som är meningen?
Så snälla ni som frivilligt använder den här skiten. Finns det något sätt att stänga av alla felmeddelanden? Och de där pratbubblorna som dyker upp från ikonerna nere till höger? Är det ens möjligt? Jag håller nämligen på att bli tokig.
2 kommentarer:
there is only one way.. bring apples to the people! :)
Ja, snälla!
Skicka en kommentar